ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θα σας αποκαλύψω το φοβερό σχέδιο της πολιτικής προστασία

 Μαιρη Ε.Γ






Θα σας αποκαλύψω το φοβερό σχέδιο της πολιτικής προστασίας. Βασίζεται στο τρίπτυχο:Περνάμε από τα χωριά, διώχνουμε τους κατοίκους και μετα... Ας τή να κάψει.
"Πώς κάνεις έτσι για τα ντουβαρια τα ζώα και τα φυτά; Αφού δεν κάηκαν άνθρωποι, όλα καλά "
Για κακή μου τύχη, πριν λίγη ώρα, εγκλωβίστηκα στο δρόμο από το σπίτι (ότι απέμεινε τέλος πάντων) προς Λίμνη. Ένα φλεγόμενο πεύκο είχε κλείσει το δρόμο. Πήρα τηλέφωνο το 199 και αφού με ρώτησε τα στοιχεία μου, τη θέση μου, το χρώμα καί την μάρκα του αυτοκινήτου και λοιπά, μου ζήτησε να μείνω σε σημείο που πιάνει το κινητό για να με βρουν. Σε λίγο με πήραν τηλέφωνο να μου πουν να πάρω το 112. Το έκανα αμέσως. Από το 112 μου είπαν να κατευθυνθώ προς Αιδηψό. Τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να πάω μπροστά γιατί έχουν πέσει δέντρα και πίσω είναι το μέτωπο της φωτιάς. Η αφοπλιστκή απάντηση ήταν "και τι θες να σε κάνουμε εμείς τώρα;" Τους είπα
συγχαρητήρια
και το έκλεισα. Ευτυχώς πέρασαν κάτι παιδιά με αλυσοπρίονα και άρχισαν να κόβουν το δέντρο. Να μην είμαστε αχάριστοι όμως. Όταν απεγκλωβιστηκαμε το κράτος έκανε την εμφάνιση του με ένα συμβατικό αυτοκίνητο της αστυνομίας. Προφανώς ήρθαν να συλλάβουν το δέντρο. Ή να το δείρουν.. δε ξέρω, δεν έχω συλλάβει στην πλήρη έκταση του το σχέδιο της πολιτικής προστασίας.
Υ.Γ. για όσους ρωτούν, είμαι καλά. Τα υπόλοιπα, χέρια έχουμε θα τα φτιάξουμε πάλι.
Μπορεί να είναι εικόνα αυτοκίνητο και εξωτερικοί χώροι