ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η έννοια της λογοδοσίας επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη...

 

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "H εξέλιξη της κερδοφορίας και των εσόδων της Αττικής Οδού Έτος Καθαρά Κέρδη μετά φόρων 2006 2007 41.970 2008 Κύκλος Εργασιών 56.915 2009 222.698 75.734 2010 242.860 59.950 2011 247.569 247 44.586 2012 248.552 48.717 2013 226.662 50.130 2014 203.428 20.918 2015 175.444 38.954 2016 162.411 29.443 2017 159.668 668 159. 44.679 2018 162.779 68.881 2019 69. 883 171.212 2020 176.858 72.622 48. 285 185.765 Ποσά σε χιλιάδες ευρώ 192.706 151.569"
Αν είχα βγάλει 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε 15 χρόνια και είχα υποχρέωση να κρατάω έναν δρόμο 70 χιλιομέτρων ανοιχτό, μετά από τέτοιο φιάσκο κι εγώ θα συμφωνούσα να δώσω 7 εκατομμύρια και να κλείσει η υπόθεση...
Με δεδομένο ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι σήμερα το πρωί εξακολουθούσαν να είναι εγκλωβισμένα 1200 οχήματα στην Αττική Οδό, "το ένα τρίτο", όπως είπε, μπορεί κανεις να υπολογίσει την τάξη μεγέθους της αποζημίωσης που θα κληθεί να πληρώσει η εταιρεία: 3600 * 2000 ευρώ (με εντολή Μητσοτάκη!) = 7 εκατομμύρια ευρώ περίπου.
Τα κέρδη της Αττικης Οδού (ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (65,75%), όμιλος ΑΒΑΞ Α.Ε. (34,21%) και γαλλική EGIS PROJECTS (0,04%)):
"Αθροιστικά, σε αυτή τη δεκαπενταετή περίοδο, τα έσοδα από τα διόδια της Αττικής Οδού ανήλθαν στα 2,93 δισ. ευρώ, δηλαδή κατά μέσο όρο 195 εκατ. ευρώ τον χρόνο... Όμως, τα κέρδη που καταγράφονται στους ισολογισμούς της Αττικής Οδού δεν δίνουν παρά μόνο ένα μέρος της συνολικής εικόνας του οφέλους που έχουν αποκομίσει οι μέτοχοί της, από μια αρχική επένδυση ύψους 1,25 δισ. ευρώ, την οποία κάλυψαν κατά 15% με ίδια κεφάλαια, ενώ το υπόλοιπο χρηματοδοτήθηκε με δανεισμό και κρατική συμμετοχή".
Η έννοια της λογοδοσίας επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη...