ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΟΗΣΕ ...ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ... ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ ....

 

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ ΤΗΣ Χ.Α. ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ :
«Εγώ είμαι φασίστας, δικάζομαι για τα φρονήματά μου;»
«Με την αίτηση αναστολής ζητάμε και την αποκατάσταση της δικαιοσύνης γιατί δεν δικάζονται ιδέες… Κομμουνιστές και μπολσεβίκοι διαδήλωσαν απ’ έξω…»
ΤΥΧΑΙΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΜΕ;;
ΟΧΙ ...ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ...
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ...ΦΥΓΕ ΕΣΥ(ΝΔ) ΕΛΑ ΣΥ (ΣΥΡΙΖΑ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΩΣ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΡΩΝΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ(ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΑΜΤΙΚΟ) ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ (ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ , ΤΡΟΦΕΣ, ΦΑΡΜΑΚΑ ) ...
ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΟΗΣΕ ...ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ...
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ ....
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΓΙΑΤΙ Ε.ΣΥ. ....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ....
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και κείμενο που λέει "ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΗΑΩΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΠΛΕΥΡΗ (πατέρα ΠΛΕΥΡΗ) ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ Κ.ΛΑΓΟΥ <<Εγώ είμαι φασίστας, δικάζομαι για τα φρονήματά μου;>>"