ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όλοι αυτοί ξέρουν ότι ενωμένοι δεν νικηθήκαμε ποτέ!

  Όλοι αυτοί ξέρουν ότι ενωμένοι δεν νικηθήκαμε ποτέ!

Μπορεί να είναι εικόνα 7 άτομα και κείμενο




Ορδές αλλοδαπών και μάλιστα μόνο ανδρών εισέρχονται πλέον στην χώρα με τους κυβερνώντες να σφυρίζουν αδιάφορα για τα τεκταινόμενα . Οι κάτοικοι των παραμεθορίων περιοχών και ιδιαίτερα του Έβρου ζουν στιγμές εφιαλτικές δεν αισθάνονται ασφαλείς μέσα στην ίδια τους την χώρα. Σήμερα είχαμε κινητοποιήσεις στην περιοχή του Έβρου, κλείστηκε για 15 λεπτά η Εγνατία οδός και μίλησαν κάποιοι για αυτά που ζουν. Καλή κίνηση αλλά αδέλφια μου είναι αυτή η δράση που θα φέρει κάποιο αποτέλεσμα; δυστυχώς δεν ιδρώνει το αυτή τους με τέτοιες κινητοποιήσεις.
Ο μόνος τρόπος για να υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα είναι να συνειδητοποιήσουμε πρώτα όλοι εμείς την δύναμή μας και από που πηγάζει αυτή. Πηγάζει από την ένωσή μας. Μεθοδικά όλα αυτά τα χρόνια μας οδήγησαν στην ιδιωτεία, εγώ να είμαι καλά και δεν βαριέσαι. Εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα;
Αδελφέ μου όλοι μαζί πρέπει να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα.
Αυτήν την ώρα όλοι αυτοί που σχεδιάζουν κόλαση για εμάς είναι ήρεμοι και ανενόχλητοι κάνουν αυτά που έχουν υποσχεθεί στα αφεντικά τους γιατί μας έχουν διαχωρίσει και δεν ανησυχήσουν. Αν θέλεις πραγματικά να τους τρομοκρατήσεις αλλά και να τους τρέψεις σε φυγή έλα να το κάνουμε μαζί. Όλοι αυτοί ξέρουν ότι ενωμένοι δεν νικηθήκαμε ποτέ! Αυτό τους τρομάζει, έλα να το κάνουμε έλα να ενωθούμε για την ελευθερία, για τις αξίες τις αρχές για όλα αυτά που χάσαμε. Τα χειρότερα έπονται αν δεν ενωθούμε.