ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΖΩΗΑΣ.....

 ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΖΩΗΑΣ.....

ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΖΩΗΑΣ.....
Μπορεί να είναι εικόνα οστό




 

Όποιος σχεδιάζει να πάρει σκυλιά πρέπει να διαβάσει αυτό γιατί πρέπει να κατανοήσει αυτή την πραγματικότητα:
***Είμαι σκύλος του 21ου αιώνα. ***
-Είμαι Μαλινουά.
Υπερβολική ανάμεσα στα σκυλιά, είμαι άριστος σε κάθε κλάδο και πάντα έτοιμος για δουλειά: Πρέπει να δουλέψω.
Αλλά αυτές τις μέρες μου ζητούν να μένω στον καναπέ όλη μέρα κάθε μέρα.
- Είμαι ένας Akita Inu.
Οι πρόγονοί μου επιλέχθηκαν για να πολεμήσουν τις αρκούδες.
Σήμερα μου ζητούν να είμαι ανεκτικός και να με επιπλήξουν για την αντιδραστικότητά μου όταν κάποιος με πλησιάζει.
-Είμαι ένας Μπιγκλ
Όταν κυνηγάω το θήραμά μου υψώνω τη φωνή μου για να με ακολουθήσουν οι κυνηγοί.
Σήμερα μου έβαλαν ηλεκτρικό κολάρο για να μου κλείσουν το στόμα και με αναγκάζεις να γυρίσω κοντά σου -χωρίς να τρέχω- με ένα χτύπημα των δαχτύλων.
-Είμαι ένα Yorkshire Terrier
Ήταν ένας απαίσιος κυνηγός αρουραίων στα αγγλικά ορυχεία.
Σήμερα νομίζουν ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα πόδια μου και πάντα έρχονται και με παίρνουν.
-Είμαι Λαμπραντόρ Ριτρίβερ
Το όραμά μου της ευτυχίας είναι να βουτάω σε μια λίμνη για να επιστρέψω στον ιδιοκτήτη μου την πάπια που σκότωσε.
Σήμερα, ξεχνούν ότι είμαι ένας σκύλος που περπατάει, τρέχει και κολυμπάει. Γι' αυτό είμαι χοντρός, αναγκασμένος να μείνω μέσα και να το φροντίζω.
- Είμαι ένας Τζακ Ράσελ.
Μπορώ να αντιμετωπίσω μια αλεπού, έναν κακό ασβό και ένα ποντίκι μεγαλύτερο από μένα στην τρύπα του.
Σήμερα με μαλώνουν για την ψυχραιμία μου και την ενέργειά μου και αναγκάζομαι να γίνω ένα ήρεμο σκυλί σπιτιού.
-Είμαι ένα χάσκι της Σιβηρίας
Ανακάλυψα τους μεγάλους χώρους της Βόρειας Ευρώπης, όπου μπορούσα να κάνω έλκηθρο σε μεγάλες αποστάσεις με εντυπωσιακές ταχύτητες.
Σήμερα, ο μόνος μου ορίζοντας είναι οι τοίχοι του σπιτιού ή ο μικρός κήπος και οι τρύπες που σκάβω στο έδαφος για να απελευθερώσω την ενέργεια και την απογοήτευσή μου, προσπαθώντας να παραμείνω λογικός.
- Είμαι ένα border collie
Με φέρνουν στη δουλειά ώρες τη μέρα συνεργάζομαι με τον ιδιοκτήτη μου και είμαι απαραίτητος καλλιτέχνης όταν δουλεύω με το κοπάδι.
Σήμερα με θέλουν γιατί λόγω προβάτων προσπαθώ να ελέγχω ποδήλατα, αυτοκίνητα, παιδιά στο σπίτι και ότι κινείται.
Είμαι...
Είμαι σκύλος του 21ου αιώνα.
Είμαι όμορφη, στοργική, υπάκουη, όχι γατούλα.. αλλά είμαι και ένα άτομο που λόγω αιώνων εκπαίδευσης χρειάζεται να εκφράσει το ένστικτό του και δεν προσαρμόζομαι στην καθιστική. η ζωή που θέλεις να ζήσω.
Περνώντας οκτώ ώρες τη μέρα μόνος στο σπίτι ή στον κήπο - χωρίς δουλειά και χωρίς κανέναν να παίξω ή να τρέξω μαζί του, βλέποντάς τον για λίγο χρόνο τη νύχτα όταν έρχεται σπίτι και μια μικρή βόλτα στην τουαλέτα, θα με κάνει να νιώσω καλύτερα βαθιά δυστυχισμένη.
Θα το εκφράζω γαβγίζοντας όλη μέρα, μετατρέποντας τον κήπο σας σε ναρκοπέδιο, ανακουφίζοντας τον εαυτό μου μέσα στο σπίτι, όντας ανεξέλεγκτος στις σπάνιες περιπτώσεις που είμαι έξω και, μερικές φορές, περνάω τις μέρες μου θαμμένος, λυπημένος, μόνος και καταθλιπτικός, στο μαξιλάρι μου.
Μπορεί να νομίζετε ότι θα έπρεπε να είμαι χαρούμενος που μπορώ να απολαμβάνω όλη αυτή την άνεση ενώ πηγαίνετε στη δουλειά, αλλά στην πραγματικότητα θα είμαι εξαντλημένος και απογοητευμένος επειδή ΔΕΝ είναι αυτό που θα έπρεπε να είμαι, ούτε αυτό που θα έπρεπε να κάνω. κάντε.
Αν με αγαπάς, αν πάντα με ονειρευόσουν, αν τα όμορφα μπλε μάτια μου ή η αθλητική μου εμφάνιση σε κάνουν να με θέλεις, αλλά δεν μπορείς να μου δώσεις μια πραγματική ζωή σκύλου, μια ζωή που αξίζει να ζω σύμφωνα με τη ράτσα μου και αν δεν μπορείς να μου δώσεις τη δουλειά τα γονίδιά μου απαιτώ, ΜΗΝ με αγοράζεις και ΜΗΝ με υιοθετήσεις!
Αν σου αρέσει η εμφάνισή μου, αλλά δεν είσαι έτοιμος να δεχτείς την ιδιοσυγκρασία μου, τα δώρα και τα χαρακτηριστικά μου από μια μακρά γενετική επιλογή, και νομίζεις ότι μπορείς να τα αλλάξεις μόνο με τη θέλησή σου, τότε ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ Ή ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ.
Είμαι σκύλος του 21ου αιώνα, ναι, αλλά βαθιά μέσα μου ακόμα ζω αυτός που πάλεψε, αυτός που κυνηγούσε, αυτός που έκανε έλκηθρο, αυτός που καθοδήγησε και προστάτευε μια αγέλη.
Οπότε, σκεφτείτε **πολύ** σκληρά πριν επιλέξετε το σκύλο σας. Και σκέψου να πάρεις δύο αντί για ένα για να μην σε περιμένω όλη μέρα. Οκτώ ή δέκα ώρες είναι δουλειά μιας μέρας για σένα, αλλά είναι μια αιωνιότητα για μένα να είμαι μόνος.
Λήψη από την ευαισθητοποίηση για τα ζώα