ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ …(3ο)

 

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ …(3ο)
Φανερά εκνευρισμένη από τη συμπεριφορά της φίλης της, η κ. Καθωσπρέπει, αναζήτησε το δίκιο της στη συζήτηση με τον καλό της σύζυγο:
- «Ακούς εκεί… ήρθε και η Λένα να μας ρίξει ευθύνες, πως φταίμε κιόλας για όσα συμβαίνουν στον κόσμο. Ναι, έτσι ακριβώς, όπως τα ακούς… Όοοχι, κυρία Λένα μου, δεν θα με κάνεις εσύ να νιώσω τύψεις επειδή ο Πανάγαθος, Δόξα τω όνομα του, ( και σταυροκοπήθηκε) μας δίνει όλα τα αγαθά και μας φροντίζει.
Τί έκανα εγώ κυρία Λένα μου;;; Έκλεψα;;; Σκότωσα;;; Είπα ψέματα;;; Ατίμασα τον άντρα μου;;; Το σπίτι μου κοιτάω, τα παιδιά μου κι από την εκκλησιά δε φεύγω. Τι άλλο θέλει ο Θεός;;; Τίποτα, τη δουλειά σου να κοιτάς και τίποτα παραπάνω. Απλά πράγματα. Και στις ελεημοσύνες μου είμαι σταθερή και δίνω και περισσότερα από αυτήν που μια φορά δεν έριξε στο δίσκο πάνω από ένα ευρώ…η τσιγγούνα!!!»είπε η κ. Καθωσπρέπει στον άντρα της φανερά ενοχλημένη με τη συμπεριφορά της φίλης της.
- « Δεν έχεις άδικο» πρόσθεσε ο κ. Καθωσπρέπει « προχτές πίναμε καφέ όλοι μαζί μετά τον εκκλησιασμό και ο Γιάννης, ο άντρας της Λένας, ήταν αντίθετος με τον έρανο υπέρ των πτωχών της ενορίας μας. Μάλιστα, ήταν αντίθετος και με το κουτί ελεημοσύνης…ξέρεις δα, το κουτί της εκκλησίας υπέρ των πτωχών που είναι σταθερό στην εκκλησία…μέρες που είναι κύριε συγχώρα με (και σταυροκοπήθηκε κι αυτός), έλεγε λοιπόν, πως η ελεημοσύνη είναι του διαβόλου, παρατείνει την φτώχια και πως η εκκλησία με αυτή τη στάση της συντηρεί τους ζητούντες ελεημοσύνη και δεν λύνει παρά προσωρινά το πρόβλημα. Δε λέω , προσωρινά το λύνει, αλλά και χωρίς αυτήν πως μπορείς να είσαι καλός χριστιανός;;; Ένα από τα χαρακτηριστικά του καλού χριστιανού είναι και η ελεημοσύνη. Πως αλλιώς θα περάσεις την πύλη του παραδείσου;; Δοκιμασίες είναι όλα...Οι φτωχοί επιτελούν σπουδαίο έργο, υπάρχουν για να δοκιμαστεί η πίστη τους στο θεό με τις κακουχίες και την ανέχεια αλλά και για να δοκιμαστούμε κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι ως χριστιανοί…Άλλωστε δεν το είπε τυχαία το ευαγγέλιο, πως πολύ δύσκολα θα κερδίσει ένας πλούσιος τη βασιλεία των ουρανών…Αλήθεια …τώρα που το σκέφτομαι, ο Γιάννης έχει καιρό να εμφανιστεί στην εκκλησία…αααχ …απομακρύνονται από το θεό και πρέπει κάτι να κάνουμε να τους ανοίξουμε τα μάτια. Είναι χρέος μας προς το θεό κι αυτό…έτσι είναι…»
- «Ναι καλέ μου, θα πρέπει να πάρω τη Λένα και με τρόπο να την πάω στον πνευματικό μας μπας και της βάλει λίγο μυαλό…»
- « ναι…κι εγώ θα μιλήσω στου Γιάννη αλλά …να σου πω…αν δεν αποφασίσουν να εμβολιαστούν, κομμένα τα πολλά πολλά πάρε δώσε με τη Λένα…πάνω απ΄όλα η υγεία μας, η οικογένεια μας και η ασφάλεια μας…»
Κι έτσι, ήρεμοι και ήσυχοι με τη συνείδηση τους, η κ. Καθωσπρέπει κι ο καλός της σύζυγος, ξάπλωσαν ευτυχισμένοι να κοιμηθούνε ενώ στο μυαλό τους σχεδίαζαν πώς θα κρατήσουν τους δύο φίλους τους στον ίσιο δρόμο…
Μπορεί να είναι απεικόνιση κάθεται