ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ … (4ο)

 

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ … (4ο)
Το κουδούνι χτύπησε και η κ. Καθωσπρέπει υποδέχτηκε εγκάρδια τη φίλη της:
- « Έλα γλυκιά μου Λένα , πόσο χαίρομαι κάθε φορά που σε βλέπω… Αν και μου πας κόντρα τον τελευταίο καιρό αλλά δεν βαριέσαι…έτσι είναι οι άνθρωποι, διαφορετικοί και πρέπει να τους δεχόμαστε όπως είναι.»
- « Ενδιαφέρουσα η άποψη σου καλή μου, για τη διαφορετικότητα των ανθρώπων.» είπε η Λένα και χαιρέτισε τη φίλη της, γνωρίζοντας καλά πως η σημερινή πρόσκληση για καφέ κάπου αποσκοπούσε και πως ίσως να αναιρούσε την άποψη της η κ. Καθωσπρέπει για το σεβασμό της διαφορετικότητας στους ανθρώπους….
- « Ώσπου να ετοιμάσω το καφεδάκι μας δοκίμασε λιγάκι από το κέικ μου…εεεε…για δες;;; κατακίτρινο και φουσκωτό!!! Με αυγά από τις κότες της Βούλας, την ξέρεις μωρέ, τη νοσοκόμα που βγήκε σε αναστολή και έφυγε στο χωριό της… Μεγάλο ρίσκο πήρε κι αυτή η χριστιανή βρε παιδάκι μου, να αφήσει τη δουλειά της για ένα πείσμα … και τί δουλειά…στις μέρες μας που άλλοι θα παρακαλούσαν να έχουν μια τέτοια μόνιμη δουλειά στο κρατικό νοσοκομείο, αυτήν προτίμησε να τη θέσουν σε αναστολή και τώρα να στερείται τα απαραίτητα και να πουλάει αυγά από τις κότες της για να ζήσει…που;;; στο χωριό ….»
- « Νόμιζα πως σεβόσουν τις διαφορετικές απόψεις καλή μου…» σχολίασε με καυστικότητα η Λένα και πήρε μια βαθιά ανάσα για να έχει δύναμη για αυτό που θα ακολουθούσε.
- « ‘Όλα κι όλα Λένα μου. Αυτό δεν έχει να κάνει με διαφορά απόψεων. Δεν μπορείς να έχεις διαφορετική άποψη για το θέμα της υγείας. Εδώ την άποψη την έχουν οι ειδικοί και οι ειδικοί αποφάνθηκαν. Εμείς δεν είμαστε γιατροί κι έτσι οφείλουμε απλώς να υπακούσουμε στο πόρισμα των ειδικών. Και οι ειδικοί είπαν πως μόνο με το εμβόλιο σώζεσαι.»
- « Και ποιοι ειδικοί μας το είπαν αυτό καλή μου; Μήπως οι πολιτικοί που πριν τις εκλογές μας τάζουν τα ψέματα τους και μόλις βγουν μας ξεπουλάνε για το τίποτα;;; Πότε νοιάστηκε κάποιος από δαύτους για σένα και για κάθε Έλληνα;;; Ή μήπως οι καλοπληρωμένοι δημοσιογράφοι των γνωστών καναλιών;;; Πότε άκουσες από αυτούς αλήθειες;;; Και είναι ώρα τώρα να ακούσω πως κάθεσαι και πιστεύεις όσα σου λένε στις ειδήσεις…»
- « Και τί κακό έχουν οι ειδήσεις Λένα μου;;;Από εκεί μαθαίνεις τι συμβαίνει στον κόσμο, έργο επιτελούν και οι καημένοι οι δημοσιογράφοι, αλλά όπως γίνεται πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν κάποιος μας πει κάτι που δεν μας αρέσει τον πυροβολάμε…αυτό έπαθαν και οι δημοσιογράφοι σήμερα. Εγώ τους πιστεύω…δεν έχω κανένα λόγο να μην τους πιστέψω. Κι άλλωστε το βλέπω τριγύρω μου το θανατικό να συμβαίνει…πώς να τους αμφισβητήσω;;;»
- « Αλήθεια καλή μου φίλη, απάντησε μου σε ένα ερώτημα. Σε καιρό πανδημίας όπου οι άνθρωποι υποφέρουν και πεθαίνουν όπως είπες, ένα δίκαιο κράτος που θα έριχνε τη βαρύτητα και την προσοχή του, σε ποιον τομέα;;;»
- « στην υγεία»
- « Εξήγησε μου λοιπόν, γιατί έδωσε εκατομμύρια στα συστημικά κανάλια και στους δημοσιογράφους αλλά δεν έδωσε τίποτα στα δημόσια νοσοκομεία;;; Πως εξηγείς πως από όλα τα επαγγέλματα διάλεξε να θέσει σε αναστολή τους υγειονομικούς, που ενώ λάμβαναν μέτρα για την προστασία όλων, απλώς είχαν την ένσταση τους για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, τη στιγμή μάλιστα που ο τομέας της υγείας βάλλεται περισσότερο από ποτέ, άρα θα έπρεπε να διορίσει επιπλέον από αυτούς που ήδη υπήρχαν και όχι να διώξει;;; Δεν πάει καθόλου το μυαλό σου πως τελικά ίσως κάποιοι να θέλουν να ακούσεις και να πειστείς, άρα πληρώνουν δημοσιογράφους και κανάλια και όχι να σε βοηθήσουν πραγματικά, άρα σου στερούν υγειονομικό προσωπικό και σου κλείνουν κλινικές για σοβαρά περιστατικά που πάντα υπήρχαν, αφήνοντας σε να πεθάνεις από οποιαδήποτε άλλη ασθένεια;;;»
- « Δεν ξέρω τι λες, ξέρω πως η Βούλα και η κάθε Βούλα, δεν έχει δικαίωμα να πάει κόντρα στις εντολές του κράτους , ούτε και να στερήσει από τα παιδιά της το φαγητό, τα ρουχαλάκια τους, τα αγγλικά τους, το ωδείο τους, το γυμναστήριο τους, τους υπολογιστές τους και να τα πάρει σε ένα χωριό που πάει να ερημώσει.»
- « Αλήθεια, μήπως όλες αυτές οι ανάγκες της ζωής μας σχεδιάστηκαν ακριβώς για να μην μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτές;;; Μήπως είμασταν ήδη σκλάβοι του καταναλωτισμού και των δήθεν ανέσεων αλλά και της ψεύτικης προόδου και τώρα μας στερούν όλα αυτά τα οποία συνηθίσαμε και θεωρούσαμε δεδομένα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ανθρώπου;;;
Σκέφτηκες ποτέ μήπως μας έκλεισαν σε μια ψεύτικη φούσκα να ζήσουμε όπου και δημιούργησαν ανάγκες κι εμείς τις θεωρήσαμε τόσο απαραίτητες που σκλαβώσαμε και τα παιδιά μας με αυτές;;; Μήπως η ελευθερία τελικά είναι σπουδαιότερη από την υποταγή σε όσα η κοινωνία μας επιτάσσει;;;»
-« Αχ Λένα μου…καλή μου Λένα…Ο θεός έδωσε στην Βούλα, και στην κάθε Βούλα, μια υπέροχη ευκαιρία να έχει δουλειά για να φροντίζει την οικογένεια της. Όταν πρωτοδιορίστηκε τί να είπε άραγε;;; Μήπως είπε ευχαριστώ θεε μου για την δουλειά που μου έδωσες;;; Και τώρα τί έκανε;;; Την πέταξε στο βρόντο. Κάτσε στα αυγά σου κυρά μου που θες να έχεις και γνώμη και να αντιδράσεις…Ποια είσαι εσύ δηλαδή που θα τα βάλεις με τη δύναμη του κράτους;;; Ουτοπίες Λένα μου είναι όλα αυτά. Ουτοπίες. Ένα έχει αξία…η οικογένεια σου. Μόνον γι αυτή θα πρέπει να νοιάζεσαι. Αρεστοί να είμαστε στο θεό και τίποτε άλλο δε μετράει. Και ο θεός δε θέλει τέτοια. Θέλει ήσυχους και υπάκουους ανθρώπους. Να κοιτάνε τη δουλειά τους. Πολύ φοβάμαι πως θα μετανιώσει η Βούλα αλλά θα είναι αργά…θα έχει πετάξει το πουλάκι. Έλα όμως , πιες τον καφέ σου καλή μου και κρύωσε, άντε…»
Αυτά είπε η κ. Καθωσπρέπει και ρούφηξε το καφεδάκι της με ικανοποίηση και με τη σκέψη πως μετά από αυτήν την τοποθέτηση της, η καλή της φίλη Λένα δεν θα μπορούσε να την αντικρούσει…ίσως και να της άλλαζε μυαλά…
(συνεχίζεται….)
Μπορεί να είναι καρτούν ένα ή περισσότερα άτομα